0747-818-901
Când e mai bine să facem cardio?

Când e mai bine să facem cardio?

În ultima perioadă am fost intrebat tot mai des “Cand e mai bine sa fac cardio?” Multi spun ca e mai bine sa faci cardio înainte de antrenamentul cu greutăți, alții spun că este mai bine ca o zi să fie dedicată doar pentru cardio, iar alții spun că e bine să te antrenezi astfel după exercițiile cu greutăți.
Din punctul meu de vedere nu este greșită nicio varinată, dar depinde în primul rând de targetul pe care îl are persoana. Pentru marea majoritate obiectivul este legat de pierderea în greutate și de tonifiere. În al doilea rând depinde foarte mult de tipul de cardio pe care vrei să îl faci (alergare, HIIT, TABATA, etc)

Recomandarea mea este ca sesiunea de cardio să dureze 15-20 minute, la începutul antrenamentului, aceasta fiind urmată de exerciții cu greutăți, antrenamentul finalizându-se cu 20-30 minute de cardio. Recomand totodată executarea antrenamentului cardio într-o zi separată sau dacă aveți mai mult timp liber puteți opta pentru a face antrenamentul cardio în prima parte a zilei iar în a doua parte să fie antrenamentul cu greutăți.
Trebuie să ținem cont de faptul că mușchii ajută la arderea grăsimilor, aviz fetelor care se feresc de antrenamentele cu greutăți. Indiferent despre ce tip de cardio este vorba, nu poți da greș dacă faci și înainte și după.

Dacă aveți întrebări nu ezitați să mă contactați aici

Adaugă comentariu

Adresa dvs de email nu va fi publicată! Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii